joi, 8 octombrie 2015

Castelul si gradina de la Balcic

După un drum fără emoții spre Castelul de la Balcic, la ieșirea din țara prin Vama Veche am achiziționat o vigneta pentru taxa de drum de 5 leva. Se poate lua din vama de la un mic chioșc. Nu uitați, trebuie lipita pe parbriz, instrucțiunile pentru poziția exacta sunt înscrise pe ea. Păstrați chitanța pentru un control inopinat. Eu nu am avut parte, dar am văzut pe drum echipaje de poliție.
Am folosit pentru îndrumare un GPS și am ajuns foarte ușor. Castelul are trei intrări, eu am nimerit-o pe cea dinspre mare. Am plătit 17 leva pentru o persoana. Am mai cumpărat și bine am făcut, o harta a castelului și grădinii botanice cu preț de un leva. La intrare sa găsește toaleta și nu este o problema pe parcursul pelerinajului în caz de nevoi fiziologice.
Ma așteptam la un castel mult mai mare dar am socotit ca pentru un lăcaș de odihna pe timpul verii nu era nevoie de unul mai mare dar gradina și utilitățile, sera și vinăria cu colecția deosebita de sticle cu vin m-au lăsat cu gura căscata. Este posibil sa aveți noroc de degustări de vinuri, eu am încercat rachiu de dovleac. De dovleac rămâne pentru mine.
Timpul sa scurs ușor, puteți sa va așteptați intre trei și patru ore. Am mai băut o cafea la ieșire, într-un mic Bistro la ieșire, foarte curat și primitor, seamănă cu ceva medieval din Sighișoara. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu