luni, 10 mai 2010

Tuning Show si cauciucuri arse


Frumoasă duminică! Se pare că vremea a ţinut cu arădenii, chiar bună pentru astfel de manifestări. Centrul Armonia din Arad a oferit parcarea şi câteva fete frumoase pentru imagine. Totul a decurs fără incidente, cantiatea de fum a fost la concurenţă cu vulcanul Eyjafjallajokull, au avut grijă cei din branşă pentru un burning adevărat, să-şi etaleze caii putere. Frumoasă duminică! video

Pentru cei interesaţi de descărcare a 200 Mb se poate viziona clipul manifestării aici, vizionare plăcută în proiecţie HD.

11 comentarii:

  1. Tare de tot mai ales partea feminina

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozele sunt misto si filmarea de pe youtube e faina n am ce zice data viitoare sa filmezi si masina mea cand pui pe youtube ;p , prin 8-9 iunie cred ca osa mai fie in timisoara tuning show o sa ti dau un mail,mersi fain de poze.ceau

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc tuturor de apreciere, să stiţi că am muncit să vă pot prezenta adevărul fără paranteze.

    RăspundețiȘtergere
  4. deci tot ce ai facut pana azi e e gal cu zero in comparatie cu pozele si cu filmul.
    jos palaria.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna cum putem si noi sa primim aceste poze pentru a le posta pe forum la eveniment!? Sunt superbe!!! Felicitari pentru cadre!

    RăspundețiȘtergere
  6. Incă odată, vă multumesc pentru apreciere,
    pot sa primesc si eu un link cu forumul respectiv?

    RăspundețiȘtergere
  7. Este vorba de 4tuning. Eu am postat linkul tau acolo, sper sa nu deranjeze. http://forum.4tuning.ro/85-arad/184120-bwe-2010-arad-9-armonia-center.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Supe fain videoclipul cu imagini, multumim pt ele si felicitari...
    Cum primesc si eu o imagine de acolo? ...
    te salut!

    RăspundețiȘtergere