sâmbătă, 24 aprilie 2010

Expo Arad, 2010

Subiectul abordat este posibil să fie banal, dar prin imagini doresc sa exprim realitatea pe care nu o putem ascunde, nu putem minţi. La această expoziţie am găsit oameni simpli, interesaţi să continue din răsputeri să facă ceea ce ştiu ei mai bine, de la meşteşugit până la cultivarea frumoaselor flori expuse. Un mic spectacol folcloric a încălzit atmosfera dar vizitatorii nu au fost anunţaţi să aplaude după terminarea fiecărei interpretări artistice de cîntec sau dans. S-au găsit cîţiva să aplaude şi parcă am prins curaj încet, încet. Când am învaţat acest lucru să-i apreciem prin aplauze, ce credeţi... s-a terminat spectacolul. Cu siguranţă vom uita cum trebuie să-i răsplătim pe artişti.

6 comentarii:

  1. Trebuia sa fie unul care ridica o pancarda ca si pe platourile de filmari ale televiziunilor pe care scrie "Aplaudati!"

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe poze! suntem saraci in aplauze cand e vorba de ceva frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac alea cu titi... grrr :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand ajungi acasa am sa-ti arat mai multe țiți!

    RăspundețiȘtergere
  5. mosule iti cam plac gospodinele.........pardon bucatele.

    RăspundețiȘtergere