joi, 4 martie 2010

Marea Canalizare

Într-o zi însorită aşa cum a fost ieri, mi-am luat inima în dinţi şi m-am întrebat, ce au mai făurit meşterii la noi în cartier? Lucrarea este de aproape un an începută dar sporul este prin definiţie ,, Unul încarcă, doi descarcă". Drumul spre casa mea unde locuiesc eu, se ajunge tot mai greu, doar ocolind vreo 2 kilometri. Tot dăm vina pe vreme că nu a fost favorabilă, am mai multe imagini unde se observă că era favorabilă dar sculele erau parcate, adică împroptite de casele oamenilor, poate au atâtea utilaje că nu se mai folosesc de ele. Maşinile sunt parcate pe unde se poate, noaptea nu reuşim să le aducem în curtea caselor proprietarilor, de aceea sunt numai bune de jefuit, cum s-a şi întamplat acum cîteva saptămâni unui priteten foarte apropiat. Cred că geamurile de la maşină au fost mai scumpe decât aparatul audio, să nu mai amintesc de disconfortul creat, dute la service, comandă geam, aşteaptă, montare, etc. Viteza de înaintare a lucrărilor este exagerat de mică, am să postez mai multe imagini să-i vedeţi şi în jurul birturilor pe aceşti grabnic muncitori, probabil erau la o cafea.
Am postat o hartă cum se poate ajunge pe strada Lăcrimiorelor sau adiacente acesteia, în rest totul este blocat

6 comentarii:

  1. asa cosminu...imi place....ceea ce faci nu ceea ce fac...in fine Romania tara binecuvantata, pacat ca e locuita. Tara minunilor cred ca aici s-a turnat Alice in tara minunilor, atatea sunt la fiecare pas incat ti se par uzuale, chestii fara rost, dar din cand in cand mai trebuie sa ne intreptam atentia spre ele, te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, soţia tot îmi aduce aminte că într-o zi cineva are sa-mi spargă aparatul şi am să mă aleg cu o bătaie. Ieri am mai tras o tură de poze pe aici prin cartier. Am observat că se plimbau pe trotuare fără nici o problemă, dar muncă ba! Sculele erau la naftalină nu la ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. De abia astept sa vad si fotoreportajul dupa ce vor fi gata lucrarile!
    Era bine sa te fi "lovit" pasiunea foto inainte de inceperea lucrarilor sa putem face comparartii de genu before-after!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fotografii si de cand a început lucrarea, dar nesemnificativ până în acest moment. Să ne gândim că acesta este punctul de start al proiectului.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi aduc aminte de perioada in care s-au facut lucrari in Fortuna. doi ani de calvar!!! O fi acum frumos dar am prins 2 ierni de calvar. Nu putei practic sa iesi la Aurel Vlaicu fara sa te afunzi in noroi. Iesea lumea cu pungi pe picioare, trase peste incaltari. Au facut aia ceva vanzari la pungi. Organizarea de santier.....lipsa. Le spuneam sa puna macar niste nisip, daca nu niste dale de beton. N-aveai cu cine. Si dupa ce sunt gata lucrarile se lauda autoritatile ce lucrarea lui peste au facut. As vrea sa ii vad pe ei umbland prin mocirla aia.
    Dar asa suntem noi....pretentiosi... daca o minima cale de acces e pretentie.
    Departe, foarte departe suntem

    RăspundețiȘtergere
  6. in sfarsit va face Falca si pe voi oraseni, ca ati stat destul la "tara" , adica mai rau ca la tara

    RăspundețiȘtergere