duminică, 14 februarie 2010

Crama Gîrboiu, Vrancea

Câteva zile m-am detaşat de Nikon-ul meu şi m-am aşezat confortabil în laboratorul foto, am deconectat reţeaua de la PC, am dezactivat antivirusul, din Task Manager am închis tot ce se putea închie pentru a avea resurse la calcutator şi am făcut aceste imagini pentru un catalog al Cramei Gîrboiu. Prin excelenţa domnului director Rafael Grigoriu am fost desemnat pentru această lucrare de amploare. Imaginile mi-au fost trimise prin e-mail şi am început lucrul. Recompensarea a venit după, adică agentul de vânzări de la noi din Arad m-a căutat şi am primit un imens colet cu toate soiurile de vin care le vinde societatea Mera Com Internaţional din Focşani. Aseară am degustat unul dintre noile soiuri ale cramei respective, este Şarba. Acest vin de care, sincer, eu nu am auzit, doar anul trecut de Crăciun, este un vin vioi, cu un buchet caracteristic de Tămâioasă Românească, el şi-a câştigat dreptul de a sta în capul mesei. În 2009 a câştigat o medalie de argint la un concurs specific de selecţie a vinurilor.
Înainte de prelucrare, imaginea este realizată cu un Canon 350D.
După prelucrare.




5 comentarii:

  1. Tre sa tii cont de ungiul de lumina si umbre naturale. Eu nu as lasa umbrele alea. Arata de parca ar fi facute in Paint. In plus pe sticle se vad ceva lumini, becuri sau ceva flash ceea ce e total interzis...

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionante cuvinte... direct la suflet!!! insa fotograiile sunt extraordinar de frumos realizate !!!!!Esti un adevarat maestru !!!!!!!!!! SUUPEEER SUPEEER MISTOOOOOO!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti un profesionist.
    Jos palaria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un om mediocru condamna de obicei tot ceea ce ii depaseste intelegerea. Sau exact antitetic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Umbrele sticlelor sunt puse cam din burta..:) Sunt nenaturale, cum zicea si primul vizitator. Celelale fotografii sunt mai ok.
    Oricum, continua. Asa invatam toti. Bafta.

    RăspundețiȘtergere