luni, 14 decembrie 2009

Mica Viena este Aradul

Tot am incercat sa gasesc o motivatie pozitiva a celor care au grija de modul cum se cheltuie banul public. Nu doresc sa cad in plasa si sa fiu partinitor cu primarul Aradului, am cautat cateva imagini pentru voi, auzind de frumoasa primarie a Vienei si ma tot gandesc daca am reusit sa va acaparez atentia cu asemanarile izbitoare dar in miniatura a evenumentului din fata primariei noastre cu cea a vienezilor.
In prima imagine este cladirea impunatoare a administratiei locale din Viena.
Tot cu un turn si ceas este al nostru, iluminarea lui este feerica.
Panorama cladirii din Viena.
O panorama a cladirii administrative a Aradului.
Imaginea frumoasa a platului imperial si cateva casute a unor comercianti.
Luminile magnifice scoate in evidenta arhitectura palatului, chiar am avut musafiri din Canada si mi-au pus o intrebare, de ce avem nevoie de atata lumina pe cladire? Va rog frumos sa comentati, eu am ramas ca si la dentist.
O alee minunata in Viena.
Asemanator dar timid este si o straduta adiacenta primariei, ea gazduieste casutele comerciantilor, acum avem si doi reni in custodie timp de cateva zile.
Casute cu comercianti in Viena.
Cele de la Arad, nu sunt cu nimic mai prejos.



Pomi impodobiti in Viena.
La cumparaturi printre casutele de la noi.
Wienner Rathausplaz
Piata Primariei Arad

Imaginile din Viena nu sunt făcute de mine, doar cele din Arad, le-am copiat de pe alte site-uri pentru comparatie, repet ele nu-mi apartin.


2 comentarii:

  1. felicitari!!!!!!!!!!!!!Esti profesionist ca intotdeauna, imi place foarte mult!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Carmen, este o apreciere pozitiva a tot ce se întâmpla lînga noi.

    RăspundețiȘtergere